bergss

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Andrea Åberg - 1 maj 2010 23:43

Hello jag kom just hem från sofia, somsgat så hade vi mysigt och vi kollade på film :) den va bra tycker jag... den handla om ett tv/data spel, så personen som spelade spelet och dog, dog på exakt samma sätt i verkligheten! creepy!! min brorsa spelar ett liknande spel men dock med en annan handling, föresten så är de inte WOW jag snackar om...

Efter filmen så satte vi oss på balkongen o busringde folk. Jag laddar upp bilder på oss och boysen senare :)


här finns as många smylisar här är ett fåtal:

                       

somsagt så finns de tup 70 till...

Av Andrea Åberg - 1 maj 2010 15:37

Nu sitter jag o slappar framför datan, senare ikväll så ska jag till Sofia vi ska kolla på skräck film med kalle filip o martin. De ska bli kul! hoppas de blir lika många bilder som senast :) fast då var vi fler.

skräck är så jävla kul :DD speccielt nu när soffan har FF.


snygg ryggsäck ;)

   

vi tjejor <3



hittar inga mer men de finns....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en stolt halv svensk, andra halvan kommer från serbien.
Jag är 13 år och går i sjuan i Bäckahagens skola.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska min nya blogg heta (på blogg.se) jag skriver punkt mellan orden så ni förstår vad meningen är
 bergss.blogg.se
 mountain.blogg.se
 Iam.awsome.blogg.se
 my.life.blogg.se
 me.and.no.one.else.blogg.se
 easy.to.love.blogg.se
 andrea.blogg.se (med as många upprepande bokstäver)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards