bergss

Alla inlägg under april 2010

Av Andrea Åberg - 30 april 2010 21:53

tidigare idag så gick jag o sofia en skön skön promenad i värmen som tog stop i bandängen, (en park) där vi åt glass o myste :)

för någon timme sen så beställde jag ett paket trosor och en sport bh. de blir skönare sen när jag ska börja träna igen :)


Jag kom just hem från en middag hos min faster, vi åt grillat och till efterrätt så åt vi en rabarber/jordguspaj, hahha jupp de var en blandning mellan jordgubbspaj och rabarberpaj :P den var ändo super god :) lite mer mmmmmm i livet!!

 

efter som sofia redan laddat upp bilderna från idag så e de ganska onödigt om jag gör detsamma... kolla på www.vvald.blogg.se


 

 

Av Andrea Åberg - 26 april 2010 21:54

Guu vad jag e avis på mamma-.- hon e sjuk, nu ska jag pussas och kramas så att jag blir smittat ;)


Jag hatar måndagar dels för att jag börjag kl 8 i skolan och dels för att alla ser exakt likadana ut, fast idag så var jag hos nadja, vi fixade lite med klass kassan :)


God Natt! <3  

Av Andrea Åberg - 24 april 2010 22:28

Hej, idag var jag på ikea med pappa o köpte småsaker, vi gjorde de på bara en timme :) Ganska skönt för annars brukar man vara fast där i fem timmar -.-


jag var ju på grönan igår, de va skit kul, men just nu så årkar jag inte berätta elr fixa upp bilder, kanske senare...


Tidigare idag så kollade jag på twilight, då kom jag på en sak som jag inte tänkt så värst mycke på tidigare... kalla mig töntig, konstig elr vad ni vill men jag tycker de fett snyggt när man har kortärmade tröjor med långärmade under   :)

Typ som "Bella" hade i början av fösta filmen

dagens outfit var ungefär så.


  

Av Andrea Åberg - 22 april 2010 21:25

ojoj, nu börjar jag bli nervös inför grönan. Direkt efter skolan så ska jag emma o bianca till grönan imorn, ska bli skit kul :) jag ska sätta på mig den bästa outfiten till grönan imorn, och måste börja klura nu på direkten! jag antar att jag tar vanlig regnjacka. dels för att de e blött och för att den jackan har dragkedjor på sig.


OOO fannn!! jag kom just på att jag måste till mamma före skolan och hämta mitt guldkort! D: de betyder att jag måste gå upp extra tidigt oxå :'( jag går nog direkt efter frukosten så jag slipper strässa :)  

jag just nu med mina nya solglassar ;) <3





Av Andrea Åberg - 22 april 2010 20:45

heej, idag har varit jobbig (som alla torsdagar) vi hade prov i NO, typ om electrisitet jag fick... hmm jag tror att jag fick 6.2 men jag e inte säker, de var iaf av 8 poäng. haha shit va pinsamt om jag egentligen fick 4.2 :S


aja tänkte sitta uppe ett tag, får se om jag ska läsa lite bloggar eller om jag ska läsa min bok, mamma sa att den var bra så jag tog den utan att läsa framsidan. jag kollade på omslaget och rubriken haha de räckte för mig att läsa den. Jag hörde att bianca oxå läst den, hon sa att den va bra, hitils jag me :P



Av Andrea Åberg - 21 april 2010 21:48

Hello, just nu kollar jag på tv efter att ha varit på träningen, de gick super bra och jag gjorde inte illa mig, förvånans värt :P nu ska jag göra läxan och sen ska jag gå och lägga mig.


god natt <33

Av Andrea Åberg - 21 april 2010 17:35


  


Presentation


Jag är en stolt halv svensk, andra halvan kommer från serbien.
Jag är 13 år och går i sjuan i Bäckahagens skola.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska min nya blogg heta (på blogg.se) jag skriver punkt mellan orden så ni förstår vad meningen är
 bergss.blogg.se
 mountain.blogg.se
 Iam.awsome.blogg.se
 my.life.blogg.se
 me.and.no.one.else.blogg.se
 easy.to.love.blogg.se
 andrea.blogg.se (med as många upprepande bokstäver)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards